Pierwszy model Z40 skonstruowano w 1971 r. Jednak produkcja modelu Bizon Z40 rozpoczęła się w 1973 roku. Model Z40 miał wiele technicznych podobieństw do Claysona M133. 6-cylindory silnik produkowany był na licencji Leylanda. Początkowo produkowany w kolorze czerwonym, zmieniony następnie na pomarańczowy. Kolejny model ? Z43 znany był jako model eksportowy ? sprzedawany w Szwecji pod symbolem KZS-3. Bogate wyposażenie zawierało między innymi kontrolę prędkości, hydrostatyczne sterowanie oraz regulowane przesiewacze.

W 1973 roku powstał również modeł Z50 znany również jako Super Bizon. Dostępny również z hydrostatyczną przekładnią biegów Linde. Powstał również specjalny model na rynek amerykański ? ?Bizon America? posiadający w wyposażeniu m.in. większy zbiornik paliwa, większe opony, hydraulicznie odwracalne drenaże.

Do Finlandii Super Bizon zaczął być eksportowany w 1975 roku, wcześniej sprzedawany był również w Szwecji, Danii, USA, Brazylii, Hiszpanii i Iranu.

W 1976 roku wprowadzono ulepszona wersję Bizon Super Z056, który pozostał w produkcji az do 1994 roku.  W 1980 r. został wprowadzony mocniejszy Rekord Z058.

Fabryka została sprywatryzowana w 1992 roku i w 1998 r. przeniesiona do New Holland. Kolor zmieniono na niebieski.

MODELE:

– Bizon Z040 – Z058 Super

– Bizon Z060 – Z083 Gigant

– Bizon Z083

– Bizon Z140

– Bizon BS-Z110